♥♥♥عاشق نشو ای دل♥♥♥

 

عاشق که بشی حالت میشه مثل من

مثل من که آرامش ندارم یه روز

تنها میشی از تنهایی دق میکنی

عشقت میره و میگه بمون و بسوز

عاشق که بشی حالت میشه مثل من

مثل من که زندونم اتاقم شده

تو تاریکی میشینی و میفهمی اون

حرفایی که از عشق میزده بیخوده

هر روز از غم دوریش عذاب میکشم

هر روز زندگیم از روز قبل بدتر

من هیچ وقت نباید عاشقش میشدم

این عشق آبرومو آخرش میبره


" عـاشــــــــــق نشـــــــو ای دل "

بــا تنهــــــــــایی ســر کــــــن

حــــــالـــــــم رو میــبــیــنــــــی

حـــــرفـــامــــــو بــــاور کـــــن

عــــاشــــــــق نشـــــــــو ای دل

عـــــاشــــــــــــق شـــــــدن درده

میـــســـــــــوزی میــمیـــــــــری

" ایـــن دنیـــــــــــا نـامـــــــــــرده "


از وقتی که من عاشق شدم  زندگیم

مثل یه جهنم شد و توش گم شدم

اون لیلی ه مجنون ه تویه قصه شد

اما من اسیر حرف مردم شدم

از وقتی که من عاشق شدم حالمو

هیچکی مثل روزایه گذشتم ندید

من مثله یه شمع میسوختم و اب میشدم

اون پروانگی میکرد و پر میکشید

هر روز از غم دوریش عذاب میکشم

هر روز زندگیم از روز قبل بدتره

من هیچ وقت نباید عاشقش میشدم



نظرات شما عزیزان:

آرش
ساعت23:50---20 اسفند 1392
واااااااااااااااااااااای من الان چقدر تحت تاثیر قرار گرفتم . باور کن . جون فل فلی راست میگم
پاسخ: ای تو روحت ارش مردم از خنده :))


حسین
ساعت19:17---20 اسفند 1392
عالیه عزیزمممممممم
پاسخ:سپاس فراوان حسین جان :))


مهدی
ساعت5:10---20 اسفند 1392


مجید
ساعت3:15---20 اسفند 1392
لایک

مریم
ساعت2:57---20 اسفند 1392
لایک




پاسخ: :*


عسل بانو
ساعت1:47---20 اسفند 1392

پاسخ: :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه ا 1 نويسنده : NEDA ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.